Egy férfinaiva és mindenes
2015. július 23. írta: Emőkei J. László

Egy férfinaiva és mindenes

Ivaskó Gergely szinte alig, hogy kilép a színpadról, már fordulhat is vissza. Amellett, hogy táncol, énekel, díszít és több kis karaktert is megformál, gyermek és kutyafelügyeleti feladatokat is ellát. Így ír magáról és a produkcióról:

1993. 11. 11-én születtem Cegléden, de Tiszakécskén és Kecskeméten nevelkedtem.

A zene mindig fontos szerepet töltött be az életemben. Tanultam furulyázni, szaxofonozni, zongorázni és gitározni. Jelenleg egy pop-rock zenekarban éneklek és basszusgitározom.

 

Gimnáziumi éveim alatt azt gondoltam, a későbbiekben a médiában szeretnék majd dolgozni, így ezen a területen tanultam tovább. Idén végeztem a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és médiatudomány alapszakán. Az egyetem mellett dolgoztam riporterként, idegenvezetőként és rádiós műsorvezetőként, valamint különböző színjátszó-társulatok munkájába is volt alkalmam bekapcsolódni. Teljesen magával ragadott a színház világa, így szerettem volna ezen a területen is képezni magam. Jelenleg elsőéves színitanodás vagyok, és nagy élmény számomra, hogy a Keménykalap és krumpliorrban tanárommal, Gömöri Krisztiánnal is egy színpadon játszhatok. : )

A bejegyzés trackback címe:

https://kemenykalap.blog.hu/api/trackback/id/tr857635048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása