Svindli
2015. június 21. írta: Emőkei J. László

Svindli

"Kevés a pénz és nincs több hitel.

A házi úr magából kikel.

Fizetni kell a gázt, a vizet.

Nincs jó barát ki, két sört fizet.

Cipődből már a lábad kilóg

Lefogytál már vagy négy-öt kilót.

A svindli megsegít!

 

Terád vár a piros, hol a piros?

Legyen hát szabad, ami tilos!

A zsiványság!

Királyság!

 

Mert tied a pénz!"

Egy újabb meghatározó szereplővel ismerkedhetünk meg! Majoros Tamás Vince lesz a Keménykalap és krumpliorr rosszfiúja! Az eredeti műben Pattanásos-nak hívták, itt most egy kicsit szerencsésebb becenevet kapott: Svindli. És hogy mit is jelent a svindli? Ez a kérdés a darabban is elhangzik, és egy dallal felel rá! Tamás 1994-ben született és a Szegedi Tudomány Egyetem Juhász Gyula Pedagógusképző karára jár ének-zene és történelem szakra. Hogyan került a produkcióba? Jelentkezett egy castingra! De erről inkább álljanak itt az ő sorai:

"         Hat éves koromban kezdtem el zenélni. Első hangszerem a hegedű volt, melyen kilenc évig aktívan játszottam. Alapfokon játszom zongorán is. Illetve autodidakta módon tanultam meg gitározni klasszikus gitáron. Későbbiekben a könnyűzene hatására elektromos- és basszusgitáron kezdtem játszani, és játszom a mai napig. Magánének tanulmányaimat öt éve kezdtem meg.

         A színészet iránti érdeklődésem először az Egyetemen öltött testet, amikor a Háry János daljátékban alakítottam fő és mellékszereplőket (Napóleon, Magyar Silbak, Őr). Ennek hatására illetve mások biztatására döntöttem úgy, hogy szeretném kipróbálni magam." 

A bejegyzés trackback címe:

https://kemenykalap.blog.hu/api/trackback/id/tr547562796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása